Jeg har spart litt på de siste episodene av serien. Det er alltid slik når jeg begynner å komme til de siste episodene av en serie eller sesong, man har liksom ikke lyst å la det ta slutt! Men min Six feet under tid er forbi. Litt vemodig, men det var en av de bedre avslutningsepisodene, på en litt rar måte. Det passet godt på serien allikevel :) Når det er sagt så syntes jeg siste sesong var ganske rar og merkelig, så det var godt de avsluttet slik at det ikke ble HELT psyko! Så hva skal man starte å nå??? Noen tips?
torsdag 12. mai 2011
Six feet under - avsluttet!
Jeg har spart litt på de siste episodene av serien. Det er alltid slik når jeg begynner å komme til de siste episodene av en serie eller sesong, man har liksom ikke lyst å la det ta slutt! Men min Six feet under tid er forbi. Litt vemodig, men det var en av de bedre avslutningsepisodene, på en litt rar måte. Det passet godt på serien allikevel :) Når det er sagt så syntes jeg siste sesong var ganske rar og merkelig, så det var godt de avsluttet slik at det ikke ble HELT psyko! Så hva skal man starte å nå??? Noen tips?
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
OMG! Grein du ikkje heilt sjukt på slutten der? Det gjorde i alle fall eg. Typisk hulkegrein. D:
SvarSlettHmm... Mad Men skal visst vera veldig bra. Har bare sett litt av det sjølv, men skal begynne frå byrjinga i sommar tenkte eg. :D
Eg grein veldig de siste 2-3 episodane, men den ALLER siste va ikkje den verste, syns eg. Men herregud, ka gjorde de med Nate liksom? Snakk om å forandra ein karakter...!
SvarSlettMen generelt: I LIKE IT!