

Endelig har jeg fått lagd noen kort igjen...! Det skyldes jo selvfølgelig alle bursdagene som kommer rundt disse tider. Alle har de månedene der ALT skjer. Den siste uka har 5-6 stykker vi kjenner fylt året. Jeg har heldigvis vært så lur at jeg har kjøpt litt gaver underveis når jeg har funnet det, så det aller meste har allerede ligget klar. Lurt? Jaja, når jeg finner på noe SÅ lurt, går det fort over...! Av erfaring!

Ellers så var vi i bursdagsfeiring i går og fikk, gele, kake og muffins! Og is. For en dag. Dessuten har vi selvfølgelig MALT litt. Nå er det målet at gangen skal bli ferdig i løpet av dagen. Badet er allerede ferdig. Gangen tar jammen tid. Er dere klar over at vi har 5 dører og dørekarmer i gangen?? Og DET merker vi. Men snart er det jo stua med ikke mindre enn 6 - SEKS - vinduer som skal pusses, maskeres, grunnes og males! Pluss alle listene da og terrassedøra! Jeg skal legge ut bilder så dere får se før og etter, det er jo noe HELT ANNET nå.
Håper dere alle har ei fin helg!
Oh! Oh! Er eit av dei korta til meeeeg? *bats eyes at you* Vel, kanskje ikkje det første der då... Viss ikkje eg har gått skikkelig i surr med årene mine. Som jo kan stemme viss eg er 70, for da kan det jo ver eg er senil... OMG! Tenk om eg er senil og at akkurat nå sitter eg på pleieheim og bare trur at eg er i New York! OMG OMG OMG!
SvarSlettMen uansett! Fliiinke dåkke er som maler. Gleder meg til å se! And I will paint for free food and hugs, btw! XD
ENDELIG!! OMG nå e det 3. gang eg skrive inn kommentar her...! Måtte bekrefta e-postadressen og det blei jo bare tull. Litt smålig irritert!
SvarSlettUansett. Det eg sko sei va:
Kort te deg ville eg aldri lagt ut her før du hadde fått det :) Btw, eg har jo mast så pass mye på deg om denne her bloggen min, så eg hadde nok tenkt meg to ganger om før eg la an ut ;) Godt eg vett at du e i NY, må ikkje freaka heilt ut nå!!
Her e der alltid free food and hugs, både med og uten målehjelp!!!
Gleder meg til å se hvordan det blir. Ser dere kikker etter nytt sted å bo? Dette var nytt for meg. Fortell :)
SvarSlettHehe... Ja, nytt sted it is! Hvis me bare FINNE noge :) Tiden vil vise. Men me jobbe iallefall med det! Meir plass, garasje og kjeller e vel kriteriene ;)
SvarSlett