søndag 29. mai 2011

Ny giv og kurset leder!

Som jeg nevte tidligere så skulle jeg KANSKJE på lederkurs. Og nå var jeg så heldig at jeg fikk lov å være med! To dager på Sola Airport Hotell. Snakk om luksus! Vet du forresten at det er gratis softis(med strø!) popcorn og fruktutvalg hele dagen, og itillegg fantastisk lunsj(taco, salat, varmmat, dessert i massevis av varianter. Det tok liksom aldri slutt! Pinnekjøtt, komle, potetsalat, pålegg og hjemmelaget brød... NAM). Men som jeg nevnte: det var jo hovedsaklig ikke MATEN jeg var der for, men kurset i seg selv. Jeg gikk bare rett på bonusen, jeg :) Men kurset var også veldig interessant. To underholdende og dyktige bergensere (Frode Reksten og Trond Edvard Haukedal). Jeg lærte mye om meg selv og kanskje noen gode triks om hvordan å behandle mennesker og gi tilbakemeldinger.

Jeg har ikke hatt helt tid til å sette meg ned og legge opp en plan, men jeg må få gjort det i løpet av neste uke. Veldig nyttig rett og slett. Jeg vurderer å kjøpe boka til Haukedal, Solstråleboken. Stå opp hver dag og se deg i speilet å si: Hei solstråle :) Fint livsmotto det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar