
Og jeg som trodde dagen ALDRI skulle komme. Den dagen jeg skulle bruke noen av de tingene jeg har spart på i SÅÅÅ mange år. Tingene (1) jeg ikke har gitt til Fretex, (2)har kjøpt fordi jeg likte stoffet og kan sy den om, (3) ikke passer lenger, (4) feilkjøp eller (5) gaver som aldri har blitt brukt. Dagen er her. Dagen med stor D. Jeg har lagd min aller første redesign-kjole! Det var en veldig enkel redesign, men dog like fullt redesign! Blå topp og hvit/blå/rød-mønstret topp blir altså denne søte kjolen! *klapper seg selv på skulderen* Bare LITT stolt :)
Gralla! D blei en knalltøffe og fine kjole som kledde deg perfekt! Og - what a pose! ;)
SvarSlettTakk,takk! Så kjekt du likte den! Ja, eg har øvd på "posen" min:) Hehe!!
SvarSlett