
Årets feiring var litt annerledes enn vanlig, iallefall for meg og Even. Pappa og familien hans har hatt en tradisjon siden de var små, reise på fisketur hele gjengen på 17. mai! I år var det Pappa, Glenn, Onkel Geir, Even og meg! Så vi fisket og koste oss. Jeg orket ikke alt styret med feiringen og alle folkene, jeg var så sliten og trengte en rolig fridag :)


Og fisk fikk vi, alle sammen. Det er ikke hver gang det skjer! Til og meg JEG fikk fisk! 2 mellomstore fisk, og en pitteliten en som jeg kastet ut igjen. Tenk det! Og når vi kom hjem ble det litt marsipankake, nam, nam! Pyntet med litt nasjonaldags-frukt og bær!
Yaaay for fisk! :D Høyrest ut som de har hatt ein skikkelig kjekk 17. mai.
SvarSlettDet hørtes veldig koselig ut Eilen. :)
SvarSlett