lørdag 14. mai 2011

Jeg vil flytte til Undheim!

Eller, jeg vil ikke EGENTLIG det, men det ligger et veldig fint hus der:) Vi er jo som sagt på husjakt, og har vært på noen visninger i det siste. Faktisk 3 totalt. En fellesvisning("millioner" oppmøtte for ei rønne av et hus!), en privatvisning(der huset var fullt bebodd og eieren viste oss HELT "upartisk" rundt!) og til sist en alenevisning("vær-så-god-ta-nøklene-og-lås-dere-inn-selv!"-visning). Hvorav det mest behagelige var det siste. Helt alene i et ukjent hus, med prospektet på bordet og sansene ute! Merkelig hvordan det faktisk kan foregå. Vi(les=Eilen) er ubestemt på de sistnevnte to. Det foreligger ingen bud på noen av dem og det er mye positivt med begge, og ikke minst mye negativt. Så vi får se hva valget blir: (1) Lang kjøring til flott hus på Undheim, (2) Kortere kjøring til meget landlig og mye oppussing på Klepp, (3) Lete videre?

Tiden vil vise!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar