

Endelig litt vårvarme og vårblomster. I dag stod jeg ute og han opp klær til tørk og nå på slutten av dagen er de tørre etter litt sol og frisk vårluft! Hvor deilig er ikke det? Snøklokkene er nesten avblomstret, men krokusene og litt andre blomster, blomstrer så bare det :) I det deilige vårværet tok jeg med meg kameraet ut i hagen og fikk dokumentert de deilige fargene! Jeg ser også antydninger til at påskeliljene titter frem og et par blå perleblomster har også begynt å blomstre. Jeg ser frem til vår og sommer!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar