Takk, takk! Annerledes og spennende, deiligt med forandring :D
Så du HAR lest bloggen?? Where's the proof??? Neida, bare tulle! Sette pris på ein kommentar, du trenge bare skriva "pip". Bokstavlig talt. Men så KJEKT du har vært innom, I'm impressed!
Ja, eg lover eg har det! Bare at eg har ikkje noge meldingssystem på din blogg (som på f.eks Ellen sin) så då får eg ikkje beskjed når du legge ut nye ting. Og så kommer eg på å sjekke innimellom og då er der mange nye ting og så lese eg alle og så glemmer eg å kommentere. *frets* Men eg skal prøve å bli bedre!
Oi, du tar igjen nå med all kommenteringå di!! Fornøyd nå ja:) Eg forstår ingenting av det blogggreiene. Og du klage på blogspot!! Mye bedre enn mye aent tull *kremt*...! Hehe.
Så funky du ble, kjempe kul :)!!!! Virkelig bra altså :)
SvarSlettHoly schitt! Det passa du jo bare heilt fantastisk bra! Gleder meg til å sjå i RL :D
SvarSlettOoog! Eg har lest bloggen din opp mot dei nyeste innlegga her. Eg bare... har glemt å kommentere. I haven't forgotten you, promise. <3
Takk, takk! Annerledes og spennende, deiligt med forandring :D
SvarSlettSå du HAR lest bloggen?? Where's the proof??? Neida, bare tulle! Sette pris på ein kommentar, du trenge bare skriva "pip". Bokstavlig talt. Men så KJEKT du har vært innom, I'm impressed!
Ja, eg lover eg har det! Bare at eg har ikkje noge meldingssystem på din blogg (som på f.eks Ellen sin) så då får eg ikkje beskjed når du legge ut nye ting. Og så kommer eg på å sjekke innimellom og då er der mange nye ting og så lese eg alle og så glemmer eg å kommentere. *frets* Men eg skal prøve å bli bedre!
SvarSlettDen nye layouten va forresten veldig fine!
SvarSlettOi, du tar igjen nå med all kommenteringå di!! Fornøyd nå ja:) Eg forstår ingenting av det blogggreiene. Og du klage på blogspot!! Mye bedre enn mye aent tull *kremt*...! Hehe.
SvarSlettOk takk! I "made" it myself:)
SvarSlettHeeey! You dissing my blog? Men nå har eg laga ein ny ein! På WordPress, som skal vera norsk og greier! :D
SvarSlett