

Jeg har funnet en ny favoritt blant "jente-aktiviteter". Cakepops. It's cake that pops! Eller kake som smaker VELDIG godt. Det er rett og slett kake på pinne med sjokolade og strøssel! Man lager baller med sjokolade, kake-brownie aktig konsistens, lar det stå kaldt. Så varmer man sjokolade og sitter sammen med gode venner og dypper i sjokolade og strøssel som kokos, kakao, hjerter, kuler og det du måtte komme på. KOSELIG! Bare å passe på å begrense inntaket litt ;)

Hvis du er LITT mer avansert kan de visst nok se ut som ugler! Fancy :)
Bildene er henter fra her, her og her.
Holy smacks! Eg vil ha sånne når eg kjem heim! Kan eg? Pretty pleeease? Omnomnom! *chomps*
SvarSlettMe ska nok få ordna noge vett du :) No problemo! Bare ikkje i mårå!
SvarSlettWooow, de såg yummy ut!!! Påskegodt...???
SvarSlettHehe, kan fort bli litt påskegodt ut av disse søtingene!!
SvarSlett