søndag 7. november 2010

Fiks-ferdig-kjole!

 
Nå har jeg jammen meg fått sydd meg den kjolen jeg har tenkt på leeeenge! Jeg hadde som et mål i år å sy årets julebord-kjole. Jeg hadde vel en liten anelse om at jeg IKKE kom til å gjøre det. Det er det å sette i gang som er problemet. I går tegnet jeg av mønsteret og klippet ut både mønster og stoff. I dag var det montering :) Og det gikk bedre enn forventet. Jeg har rekket opp igjen og sydd på ny, men til slutt ble det jo jammen bra, og jeg er LITT stolt :D Et lite kort har jeg og lagd. Og så har vi fått ny sofa, var ikke den fin?? (Don't mind Even under bordet, han har prolaps i ryggen og har utviklet et patent for å pcen under bordet, slik at han har noe å gjøre mens han allikevel ligger. )

Til sist litt reklame for Even's nylagede blogg, http://verdensrommet.blogspot.com/, fint å ha NOE å gjøre når man har vondt i ryggen!
Ha en fortsatt fin søndag :)

2 kommentarer:

  1. SKikkelig fin kjole du har laget. Du e jammen flink :)

    Særlig sømmen på skuldrene er rett og slett proff ! Sinus er enig ser eg i gjesteboka ;)

    SvarSlett
  2. Kristin Gjersdal15.11.2010, 18:18

    kjempefin kjole Eilen. Hilsen meg og mor

    SvarSlett