
Nå begynner det å bli skikkelig julestemning :) Julestjerna er klar og lyser i vinduet, den offisielle julegrantenningen er unnagjort og årets første adventslys er tent! Dessuten har jeg lagd et dusin jule-kort og er meget imponert av min egen innsats denne helga(selvskryt)!

Et lite utvalg av kortene :)

Nei så kjekke julekort, likte speseilt godt den med engelen-den så litt japansk/anime aktig ut! Kawaii :)Lure på ka er får i posetn #kremt# lalala
SvarSlettWiieee! Kjempefine kort! :D
SvarSlettEg gleeede meg til jul! Då ska eg kosa masse med deg! koskoskoskos ^^