søndag 17. oktober 2010

Månen, Luna og Sinus

  


Her er de to herlige pusene mine, dronningen Luna og tullepusen Sinus! Og Even har fått prøvd ut bursdagsgaven jeg gav han, nemlig kamera-adapter til teleskopet. Dette bildet over er Jupiter med 4 måneder. Stilig eller?? Og lurer dere kanskje på hvorfor pusene mine heter det de heter, det er rett og slett fra månen. Luna er jo et annet navn på månen og Sinus er faktisk et krater eller område på månen. Derfor passer det jo fint med en blogg om begge deler, både astronomi og pusene ;)

2 kommentarer:

  1. Hei
    Kjempe fint kort, ska begynna å laga jula kort i mårå tenkte eg
    Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Seriøst! He Luna vore på poseringskurs eller? Kjempefint bilde av henne. :D

    SvarSlett