søndag 17. oktober 2010

Nytt kort igjen, PÅ TIDE!

 
Lenge siden sist nå, men nok et bryllupskort ferdig. Denne gangen til Marianne på jobben :) Jeg har fått en tilleggs-oppgave på jobb, hehe, nemlig kort-lager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar