onsdag 15. september 2010

Viser støtte på min lille blogg!

Jeg ville bare uttrykke min støtte til Prinsesse Märtha Louise. Det er nå ytringsfrihet i Norge. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar