søndag 3. oktober 2010

Høst-nytt

Lenge siden sist! Travelt er vel unnskyldningen som vanlig. Denne gangen er det sant i ordets rette forstand. TRAVELT. Men litt har jeg nå gjort. Jeg fyllte året, og fikk fancy to-farget gele av Mamma. Alltid koselig. Det har vært høst og frukt og bær-innhenting i hagen. Årets ripsfangst var meget akseptabel. Antallet øker eksponentielt per år. Og i år fikk vi hele 16 kilo epler. Og da kastet vi med jernhånd, det regnet nemlig kraftig i slutten av innhentingen og da var det snakk om å ta raske avgjørelser :)
 
Jeg har prøvd det nye kameraet mitt og fått noen fine bilder. Pluss et skrytebilde den ene orkidéen min!
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar