
Jammen ikke mye tid til så mye for tida! Iallefall ikke blogging. Jobber overtid nesten hver dag for tidå, snakk om kaos på jobb :) Litt kjekt å ha det travelt, men det kan bli FOR travelt. Ellers så har det ikke blitt så mye kortlaging og sånt, men noen få har det nå blitt! Det ble en liten hyttetur for noen helger siden, deilig å komme seg bort litt. Idyllisk.

Og i Bryllup og på fisketur har jeg og vært, men fisk ble det da ikke. Mye bunnen og gress og sånt, ganske ekspert på det ja! Jeg har øvd meg litt med kameraet mitt og, her med makro filter, kjekt å eksperimentere litt :) Fant tilfeldig en humle på blomsten.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar