lørdag 10. juli 2010

Hjemme fra en fantastisk ferie!!

 
Vi har hatt det SÅÅÅÅÅÅ fint! Det har vært helt herlig, rett og slett. Det er fantastisk å kunne reise i en slik bil som vi har, den går raskt(ikke sånn som bobiler eller bil med campingvogn), man kan overnatte i den, man kan ha sykler bakpå, man kan spise og lage mat i den, vi har kjøleskap i den. Det var perfekt!
Vi endte opp med å ta turen langs kysten av Nederland, Belgia og Frankrike, for så å ta en liten tur på innlandet. En sviptur innom Paris, en rundtur i Belgia og Nederland og så hjemover gjennom Tyskland.
Vi fikk oss noen herlige dager på Omaha beach, fikk campet, nesten PÅ stranden. Iallefall rett over. Det var noen fantastiske dager. Vi varselvfølgelig innom et choclatrie, DET er bare den BESTE sjokoladen!! Drakkar var en flott opplevelse og spesialiteten deres var HELT NYDELIG! En slags nugat-greie.
 
Vi hadde med oss syklene på tur og fikk sett Amsterdam på sykkel. Det anbefales! Det var absolutt en utrolig mulighet, og det gjør jeg gjerne igjen.
 
Vi fikk sett noen utrolig mektige og flotte kalksteinsgrotter, det var noe jeg aldri kommer til å glemme. Her er et bilde av bilen i full utpakning (Amsterdam camping) :)
 
Jeg fikk meg en tur innom et orkidè/blomsterhus, et sikker must! Det var veldig kjekt. Noe til jeg aldri har prøvd.
 
Møller, ja de var jammen meg overalt. Og så traff vi den søteste lille pusen, den bodde ikke på campingen, nei, den var på campingtur akkurat som oss! Hehe.. Eierne hadde han med seg i bånd. Katten lå så fint på stolen sin og slappet av. Vi fikk iallefall dekket kattebehovet vårt i amsterdam: nærmeste nabo var en katt og vi var på et kattemuseum. Alt kan du nå finne i den byen.
Det er vanskelig å oppsummere turen, men godt vær, godt selskap og godt humør, ja da MÅ det jo bare bli bra ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar