søndag 13. juni 2010

Snart bilferie på meg


Og som jeg gleder meg. Turen går gjennom Danmark, Tyskland, kysten langs Nederland og Belgia. Ut mot Normany i Frankrike, en tur innom Paris og så hjemover igjen gjennom Luxembourg, Tyskland, Danmark, over broen til Sverige og tilbake til Norge! DET BLIR BRA. vi har rengjort bilen og Even har fikset det som fikses kan på bilen, så nå bør den være klar til tur. Vi mangler kun bilatlas og myggspray så er vi klare for tur.

Vi har til og med fått gjort litt hjemme. Even har tilpasset trappen, slik at den er uten 40 millioner kanter og hjørner som alt annet er her i huset...! Det ble knallbra. Jeg har lagd 3 kort. Et til broremann, et til Pappa og et til søte Linnea som fylte 1 år.

Og ja, vi har lurt på hvorfor den ene svarte katten i nabolaget har lurt seg inn gjennom kattedøra vår, og hvorfor pusene våre ikke har stoppet den. (Det gjør de nemlig med alle katter i nabolaget, hankatten vår er veldig i forsvar når det gjelder huset). Og så snart vi så dette synet på terrassen så skjønte vi jo tegninga... DE ER BLITT VENNER... Til vår store fortvilelse, for nå mater vi jo 3 katter....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar