Jeg har endelig fått laget en hjemmeside og ikke bare en blogg om den såkalte "Bryllupsplanleggeren" min. Jeg syns det har blitt riktig så fint *stolt*.
Her er linken:
http://bryllupsplanleggeren.weebly.com/index.html
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar