
Jeg måtte bare legge ut litt bilder av noen av de blomstene som kommer frem i bedene mine! Det er så deilig med vår stemning og deilig vær!

Den kassen/potta på blomster i fikk jeg av Mamma og Anita for litt tid siden, den er jo bare kjemepfin! Den står på toppen av en av de hoggde stubbene våre. Påskeliljene er jo jammen seint ute i år siden vinteren var så SINNSYKT kald...!

Vi tok årets første grilling i dag, sett bort i fra en del grilling på bål i snøen i påsken, men det teller ikke... Gjør det vel? Har sittet utfor og strikket i det fine været og nyter sola. Kanskje til og med JEG kan få litt farge. Det er jo lov å håpe.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar