
Uansett, vi startet i 11 tiden hjemmefra og snudde snuten mot Hauge i Dalane. Etter den korte kjøreturen startet vi sightseeingen på Sogndalsstrand. Skikkelig herlig plass. Ingen støy fra biler og stress, kun idyll og roligheten selv! Herlig stemning, rett og slett. Vi fikk gått oss en fin tur, hoyt og lavt, kikka inn noen vinduer og besøkt noen gårdsrom. Snakk om å bo på utstilling! Ikke at jeg klager, altså!

Før vi dro og campa på campingplassen tok vi den fine gåturen til Ruggestein. Even klarte å rugge steinen så bare det, jeg derimot... ja... jeg PRØVDE! I deilig sol-vær og litt stussing rundt hvor vi burde parkere, fungerte det fin-fint :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar