søndag 23. mai 2010

Nå blomster epletreet!

 
Deilig å se at det blir sommer ute :) Epletreet knupper seg til, og blomstrer så bare det. Jeg gleder meg bare til alle eplene kommer!
Even har reist på en liten gutte-telt-tur, og jeg er hjemme alene igjen! Så tenkte jeg at jeg skulle kose meg i finværet og muligens plante to bringebærbusker som jeg har kjøpt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar