søndag 30. mai 2010

Forberedelser og Grand Prix 2010

 

Ellers var det jo Grand Prix i går og det var jo kjekt som vanlig :D Vi hadde Grand Prix fest som vanlig, og hadde godt oppmøte med 8 stykker! Litt uenighet i rekkene, men bare gøy. Jeg må bare nevne at jeg klarte på forhånd å gjette 4 av de 5 som kom på topp 5...! Hva sier dere til det? Det var FLAKS. Jeg pleier å være kjempedårlig på akkurat det, men i år klaffa det fint. Even var jo misfornøyd som alltid når det er snakk om Grand Prix(bare se bilde), men han hadde flere å være anti-Grand Prix med, så det gikk nok helt fint egentlig! Og det skal sies at Even og hans kompanjong Stig klarte å gjette 2/3 som kom på topp 3, og den tredje kom på fjerdeplass. Så mye for å "ikke bry seg". Hehe... koselig kveld var det iallefall!


Nå begynner det å nærme seg ferietid, og siden vi skal ha tidlig ferie i år, så er det bare noen små uker om og gjøre. Vi gleder oss! Siste ting på listen var å skaffe en ny sykkel til meg, den gamle var nemlig fra slutten av barneskolen/begynnelsen av ungdomsskolen(om jeg ikke husker feil) og den har stakkar ikke blitt så godt tatt var på stakkar. I fjor så smurte vi den opp og fikk den til å gå, eller man måtte tråkke hele tiden, for navet på bakdekket bremset farten, så det var jo slitsomt(iallefall med min kondis). Vi skal på ferie til Belgia/Nederland/Luxembourg/Frankrike og tenkte det kunne være fint å ha sykkel med seg på tur. Så i går kjøpte vi en splitter ny 26" Yosemite ATB. Det er jo biltema, så det er jo ikke akkurat kvalitet, men den funker sikkert fint til mitt bruk. Sykkelen ble prøvekjørt i dag, i litt småregn(ja, så ivrig var jeg!), og det funka fint. BORTSETT fra setet... Jeg har ikke en kropp som funger til standard, KNALLHARDT og PITTELITE sete... Jeg skal investere i et komfort-sete...!


2 kommentarer:

  1. Nyaaah! Fekk'kje med meg ein ting av MGP, bortsett frå at Tyskland vant og at den sangen ikkje sugde, og at Norge virkelig sugde. At ikkje Yes man kunne vore låta vår i steden skjønner ikkje eg. Er jo haugevis bedre enn han der andre fløtepusen. Og jøss, se på meg som er engasjert. Lol! XD

    Men du! Kult med ny sykkel! Det skulle jammen eg og fått meg. Har ein frå begynnelsen av ungdomsskulen. Den er ok, men litt rusten. Er bare litt nysgjerrig på om du er flink med å holde balansen på sykkelen? *runs*

    (Og hekkan, det går jo nesten ikkje an å bruke html-koding på denne bloggen din)

    SvarSlett
  2. MGP, det e et must fra mi sida! JA, for ein gangs skyld vant ein sang det går an å hørra på. Det e jo litt kjekt :) Meir engasjement enn eg har nogen gong hørt fra deg når det gjelde MGP iallefall!

    Balanse.....? Eg har vel INGEN problemer med det... *kremt* Eh.... Det går fint når eg har komt i gang :P

    HTML WTF?

    SvarSlett