fredag 7. mai 2010

Gresset spirer og gror...

...og lettelsen min er stor! (Oi, det rimte jammen!) Jeg var litt bekymret for at alt arbeidet var forgjeves. Eller, egentlig ikke, men pessimisten i meg tenkte nå litt på det *tenk hvis, tenk hvis*. Men altså: ALT ER BRA!

Nå begynner det å gå mot stormskritt mot sommer, og det er herlig! Jeg har fått årets første solbrente panne og nese. Et sikkert vårtegn ;) Jeg hadde jo som sagt fri i begynnelsen av uken, og hadde flaks med været. Strålende sol alle dagene. Så først ble det tur til Kleppeloen og rastepause med noen kopper te og solskinnsboller (perfekt i det været, btw). Herlig, herlig, herlig! Og de andre dagene skjedde det heller lite, bare kos i finværet, besøk av Mamma (= nonstop prating) og avslapping på sofaen.
Og nå har det jammen blitt helg igjen, ukene går jo fort for oss som ferierer. Men allikevel, det ble en hard avslutning. Sjelden er jeg så sliten som jeg var i dag. Det tar på å leve, tydeligvis.
Men nå er det HELG og hva ordnes vel ikke av det??

2 kommentarer:

  1. Yay for spirende plen! :D Visste det ikkje var grunn til å uroe seg med dette. Eg meiner du må ha gjort noko skikkelig feil om du skal klare å fucke opp å så ein plen ;D

    Omnomnom! Te og solskinnsboller hørtes jammen greit ut. Kanskje du skal bake litt til eg kjem heim neste veke? *puppy eyes*

    Btw, her er adressa til den andre LJ-kontoen min: http://owlya.livejournal.com/

    SvarSlett
  2. Ja, eg fekk akkurat vita at den faktisk HAR begynt å spira, sååååå fornøyd!!

    Godt mulig det kan bli noge bakverk når du komme hjem ;)

    Eg sjekke kontoen din med fingrane foran øyene... iiik! :P

    SvarSlett