

Oi, oi, oi... Mye som foregår i hagen for tiden! Og det er deilig, men SLITSOMT. Først var det felling av trær og fjerning av alt som kunne fjernes. Heldigvis med kyndig hjelp fra Pappa :) Jeg visste han kunne felle trær, men med en slik perfeksjon?? Imponert var jeg iallfall.

Etter trærne var felt stod plenen for tur...! Jeg vet ikke om jeg hadde sagt ja til å gjøre dette om jeg visste hva slags arbeid som stod foran oss. HJELP. Hvem skulle egentlig tro at det å horve opp og så slette ut plenen, legge ut heller og legge noe kantstein tar såååå mye tid. Nå har vi heldigvis snart gjort det verste. Planen er slettet ut, hellene er nesten ferdig lagte! Men ennå står kantsteinene og såingen og kalkingen og vanningen igjen.

Her i familien hjelper alle til, mennesker eller dyr :) Sinus og Luna var selvfølgelig med på spenningen. Luna var fast følgesvenn under mesteparten av øktene.
Ska det såg jo bra ud, dokke e jammen flinke, klem mamma
SvarSlettTakk :) Me gjør så godt me kan, blir forhåpentligvis såing te helgå, om bare været tillate det!
SvarSlettShit påmm fritt! Dåkke tar jo heilt av! Glede meg jammen t å koma heim og se på dette vidunderlige :D
SvarSlettJa, ikkje noge tull med oss :) Me glede osse bare te me får sådd og graset komme!!!
SvarSlett