fredag 30. april 2010

Ventetiden er ikke over

 
...men den er godt i gang! Vi har ENDELIG sådd og venter på at gresset skal spire fort, jevnt og grønt! Eller iallefall grønt, det andre må vi vel bare ta som det kommer!

Ellers er det vel heller lite som skjer her. Men jeg så nettopp en bra, men trist film: "My sisters keeper". Jeg grein, ja, faktisk ganske mye. Det var på grensen til hulking på et tidspunkt. Men det var en fin film, ikke i det hele tatt det jeg hadde trodd. Det er egentlig litt deilig det, at ting ikke alltid er som du tror.
På jobb er det rolig, så jeg skal ha FRI mandag, tirsdag og onsdag til uken! Herlig. Da får iallefall de andre nok å gjøre, kjekt for meg det :) Hehe...! Helen kommer på besøk i morgen og om været er fint tar vi turen til Kleppeloen!
I dag har jeg jobbet med å rydde boden, eller rettere sagt, kaste ut gamle LEO(en organisasjon som jeg var med i som er avviklet) -ting fra boden. Det har stått der i sikkert 2-3 år uten å bli brukt, så nå var det på tida! Jeg hadde mye rart, blant annet rundt 1000 lilla stearinlys...! Nei, jeg tuller ikke. Jeg fant ut at jeg skulle legge de ut på finn.no (ser her). Tenkte: hvem vet, kanskje noen vil ha dem?? Og ja, det var det. Jeg fikk ikke mindre enn 4 henvendelser før jeg la den inn som gitt bort 2 timer seinere...! Jeg spurte ikke hva folk skulle bruke dem til, men det er tydeligvis mange som vil ha 1000 stearinlys der ute...
I forbindelse med at tant-ungen min Maren og familie skal flytte nordover nå i mai, så ble 1 års dagen hennes feiret og her er kortet jeg lagde!

2 kommentarer:

  1. Eg glede meg jammen til å ta i bruk denne hellestien her. Endelig sleppe å bli dyvåt i skoene i graset! :DDD

    Og åh! Om du vil se ein annen heilt FANTASTISK film - japanske 'Departures'. Seriøst, det er ein av de finaste filmane eg he sitt nogen gong! Eg grein nesten frå begynnelse til slutt. Men d va ikkje sånn trist, bare fint. *sighs*

    SvarSlett
  2. Hehe.. hadde ein mistanke om at du kom te å lika den. Har ikkje sitt an sjøl altså, iallefall ikkje ennå :)

    Tenkte du kom te å liga stien :)

    SvarSlett