Vi var på Kurt Nilsen konsert rett før påske, i Stavanger konserthus. Det var en flott opplevelse. Helt fra begynnelsen av! Det var nemlig oppvarming av Elin Gausdal (kanskje dere husker henne fra X-faktor, det gjør jeg!). Det var en opplevelse i seg selv. Jeg får ennå gåsehud når jeg tenker på det. Jeg syns alltid hun hadde en nydelig stemme når jeg hørte det på tv, men når jeg fikk høre det i virkeligheten. HERREGUD. Det var fantastisk nydelig, nesten som salen sukket av nytelse når første strofe far sunget. Det er sjelden det nesten blir stående applaus for oppvarmingen på en konsert for å si det sånn. MAGI. Og Kurt Nilsen skuffet jo ikke han heller for å si det sånn. Det var musikalsk og litt morsomt. De jammet så bare det med 8+ på scenen. Fine greier. 
Endelig har jeg altså tatt strikkepinnene fatt igjen og laget et par søte sokker etter Jorid Linvik (www.joridweb.com) sitt mønster ved navn "Lille kanin". De ble knallsøte. De passet AKKURAT til mottaker, så det var heldig. Jeg var klar over at det var i siste liten, men bestemte meg for å prøve. Han var sååå søt med dem på! 
Åh! De sokkane va bare kawaii! :DDD
SvarSlett