



Endelig så begynner våren å komme og den viser seg så absolutt fra sin beste side. Vi har her i gården benyttet tiden til å jobbe litt i hagen og bare nyte været, blomstene og grille. Mannen i huset har smurt opp syklene og vi har syklet noen småturer. Og så har han pusset opp og malt en gammel vannpumpe, slik at vi kunne bruke den til fontene i dammen :) Jeg holder på med strikkekjolen som strikkes i 6 mnd. Nyter alle andre også vårværet eller?
Vårværet nytes innemellom "slagene". Deilig med vår :)
SvarSlett