fredag 22. mai 2009

På besøk i Tromsø


Nå er vi i Tromsø, og besøker svigers. Jeg har slitt litt med ryggen i det siste og har ikke kunnet gjort noe hobbiering. Men i anledning svigermors 50 årsdag, og når ryggen var noe bedre, så fikk jeg laget et kort og to. Gratulerer på etterskudd med den 17.mai og grand prix seieren! Hipp hipp hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar