onsdag 8. april 2009

Hekling, kort-laging og påske






Hva er vel bedre?? Jeg legger ut et nytt bilde av gryteunderlagene jeg har heklet i det siste. Dette tenker jeg skal bli en god idé til julegaver i år. Og hvis jeg har tenkt å lage noe til jul, så må det planlegges i god tid i forveien, kjenner jeg meg selv rett...
Dessuten har jeg påbegynt en søt liten kjole til ei jente som skal bli født i juni. Den er i mønsteret strikket i gult, men jeg ville heller ha den i lilla. Dessuten liker moren til denne jenta veldig godt lilla. Det blir spennende å se resultatet, jeg har jo så vidt begynt på rille-strikkingen nederst på kjolen. Men jeg regner med at påsken gjør underverker på denne kjolen ;)
Ellers har jeg laget et bryllupskort og to. Det er litt moro, og jeg ble litt inspirert når jeg fikk en bryllupsinvitasjon i posten her en dag.
Til slutt ville jeg bare ønske alle en god påske!

2 kommentarer:

  1. kjempefine kort du har laget! Også likte jeg veldig godt de eggene i forrige innlegg!
    Jeg er fra Drammen, men gikk på Jæren Fhs et år! var veldig fint der borte asså!
    under bildet av genseren ligger det forresten link til oppskriften =)
    Ha en fin påske!

    SvarSlett
  2. Jeg er visst litt sent ute.. så jeg håper du har hatt en fin påske :) Tøflene er strikket etter en oppskrift jeg fikk av en venninne. Har modifisert den siste delen av den, men det er ikke "min" oppskrift :)

    SvarSlett