
Jeg tenkte jeg skulle legge ut bilder av strikkepinnebeholderen min som jeg lagde litt impulsivt for lenge siden. Den har vært veldig, veldig praktisk, selvom den er litt skjeiv og sånt.
Ellers så var jeg å så to filmer på kino i helga, Benjamin Button og He's not that into you. Kjekke filmer begge to. Sistnevnte var veldig underholdende, bare du kom forbi de første 30 minuttene :)
Jeg er så utrolig fornøyd med stemplene jeg kjøpte i fra USA. (Den med bokstavene er kjøpt for 49 kr på Binders). Clearstamps er min favoritt for tida, og disse va skikkelig flotte og en drøm å bruke. Jeg kjøpte noen vanlige rubberstamps også, men de er ikke så lette å ta bilde av da det ikke følgte med illustrasjoner. Men de var ikke mindre fine av dem grunn. Dere får nok se dem etterhvert! Uglen øverst til høyre ble forresten brukt på 1 års kortet jeg la ut for ikke så lenge siden.
Et slikt strikkepinne etui tenkte jeg at jeg skulle lage meg for mange år siden, men det er aldri blitt til. Ditt var kjempe flott, og jeg har virkelig lyst nå til å lage ett jeg også.
SvarSlettSå utrolig mange flotte kort du lager, jeg er helt imponert! Jeg kan gjerne strikke, men kort kan jeg ikke lage..
Ha en flott uke!
Her hadde jeg ikke vært innom før, koselig blogg du har. Jeg har også strikkepinne etui som er sååå praktisk.
SvarSlettLikte veldig godt strikkepinneetuiet ditt! Og kattene i innlegget over var jo bare herlige da! Ønsker meg katt jeg også =)
SvarSlettJeg har forresten bodd på Klepp jeg også, tihi
Ha en fin kveld!
Strikkepinnemappa di var utrolig smart oppygd. Jeg har aldri tenkt på at man kan dele lommene slik i tre deler, jeg har bestandig hatt lommer hele veien. Dette skal jeg definitivt vurdere neste gang jeg syr.
SvarSlett