onsdag 18. mars 2009

Katter er herlige dyr!







Kattene koser seg i treet. Vår katt, Sinus og to nabo-katter(Amadeus og Legolas) lekte i treet her en dag det var skikkelig flott vær ute. Noen av dem måtte hentes ned fra treet etterpå, men de koste seg veldig mens de holdt på om ikke annet. Katter er herlige dyr!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar