På selveste 17 mai ble vesten ferdig. Og det i siste liten: Dåpen er i morgen! Men resultatet ble ok det. Må allikevel nevne at det var litt av et prosjekt... Jeg trodde det skulle gå så greit som bare det. Og det var jo ikke direkte vanskelig, men så utrolig mye småting og "pottel". Det er lenge siden sist jeg strikket med ulike farger, så jeg hadde helt glemt hvor slitsomt det er å strikke farger på vrangen. Når jeg først kom inni det, så gikk det jo greit, men det er mye frem og tilbake(bokstavlig talt). Det som tok mest til var å feste alle trådene(eller det føles iallefall alltid slik). Det var så vidt jeg ble ferdig med vesten i det hele tatt. Når jeg kom til vrangborden på armene og halsen så trengte jeg plutselig strømpepinner(alt til da hadde jeg kunnet bruke rundpinne) Og det hadde jeg SELVFØLGELIG glemt å kjøpe. Dette var i går kl 19. Men jeg takker meg lykkelig for Coop Mega på Jærhagen som nylig har fått seg garn og strikkepinner. Hvis ikke måtte jeg kanskje kommet på et haste-besøk hos Mamma eller Mormor, eller kanskje en av dere?? Det er uansett deilig med et ferdig prosjekt, håper bare mottaker blir fornøyd!

Jeg har vært ute på en liten shoppingrunde også. Har lagt ved et lite bilde av innkjøpet.
God 17. mai til alle sammen!
Så flott!! At du ble ferdig med vesten altså! Og garnet, hehe, sånt garn har jeg kjøpt også i det siste gitt;-)synes til og med fargen ligner jeg!! Har ikke lagt det ut da, det var veldig impulskjøp.....*kremte*
SvarSlettDen ble jo nydelig! Ha en fortsatt fin dag! :-)
SvarSlettKjempefin vest du har laga. Det går ikkje så fort å strikke småplagg, fordi det ofte er tynn tråd og tynne pinner. masketallet er ofte stort sjølv om plagget er lite.
SvarSlettKjempe flott vest du har strikket :)
SvarSlettKjempe flott vest, mottakerern MÅ bare bli fornøyd. Flott side du har, kommer tilbake :)
SvarSlettflott vest! likte fargene. ha en flott uke :)
SvarSlett