mandag 9. juni 2008

Lenge siden sist!


Men go'været har skylda! I og med at vi kjøpte oss nytt hus i fjor sommer så har vi ikke fått gjort så mye utvendig før nå. Og nå når go'været meldte sin ankomst har vi gjort alt det vi burde gjort før! Vi har endelig fått tettet dammen/fontenen vår, jevnet ut en del av hagen og sådd gressfrø. Dessuten har vi fått gravd opp ny oppkjørsel. Men nå når det vanlige været(overskyet og regn) er på vei tilbake så er jeg snart sterkt tilbake:)

Eller så vil jeg uansett ønske alle en god sommer og håper dere fått nyte den maksimalt!

*Straks tilbake*

-Eilen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar