onsdag 10. september 2008

Stille, men ikke helt uproduktiv!


Nå har sommeren tatt sin tid av hobbieringen min, og høsten kommer med stormskritt. Jeg har gjort litt småting i ferien. Laget noen kort. Pusset, malt og lakket bordet mitt. Sydd et nytt handlenett, noen puter, og sydd opp noen bukser.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar