Da var jeg iallefall kommet i gang, det er jo til en liten gutt på ikke mange månedene, så det burde jo gå relativt fort!Ellers så prøver jeg å gjøre alt på en gang, og da blir jeg ikke ferdig med noen ting! Har kjøpt oss en liten sovesofa(IKEA) til loftstuen, og da bare MÅTTE jeg sy noen nye puter for anledningen. Og så har jeg forferdelig lyst å bli ferdig med armen til omslagsgenseren min, der er jeg kommet til fellingen, det gjenstår altså ikke så mye(på den armen, da har jeg bare én arm igjen.. hehe).
Så har jo været vært så deilig ute, så det måtte jo nytes! Nå skal jeg jo egentlig begynne å luke i den uendelig voldsomme beplantede hagen min. Ja, det er nok å gjøre.
Venninnen min som fikk ballerinatøflene(á la Frøkenij's) ble forresten meget fornøyd, hun danset (amatør)ballett resten av det besøket!
Takk for besøket. ;-) Du får nok følge med videre.. hehe Legger deg til i listen min jeg. Om det er greit. ;-)
SvarSlett