på i perioder, og så gi jeg opp igjen og har en pause. Nå prøver jeg så
godt jeg kan å komme meg i gang igjen. Har akkurat gjort ferdig frem
og bakstykke og fortsetter på armen. Jeg er motivert, så kanskje jeg
jobber til siste slutt denne gang?? Hehe.. det er lov å være evig
optimist!Men jeg håper iallefall at resultatet blir bra og ikke "utav
mote" når den en gang blir ferdig... Oppskriften er hentet fra
Dalegarn nr 180 (nr 18004).

Så er det denne her. Jeg strevde lenge med å finne ut hva jeg skulle
strikke i dåpsgave til en liten gutt. Jeg fikk litt tips og fant til slutt
denne inne på Livs hobbyblogg
(http://livs.hobbyblog.net/?paged=5).
Den falt så absolutt i smak og nå i helgen ble garn og mønster kjøpt
inn. Oppskriften er hentet fra Sandnes garn nr 0205. Så nå er det
bare å sette i gang slik at den er ferdig til 18/5... Iiiiiik!


Det var en liten pus som la seg strategisk til da bildet skulle tas, så
da fikk han selvfølgelig være med:)
Blås i moten! Den jakka ser ut til å bli kjempefin, særlig med det hullmønsteret på ermen!
SvarSlettOg så fin pus da!!<3
Dåpsgaven blir nok bra den også;-) men når en puseelsker ser på bilde av pus og strikketøy....hehe;-)