tirsdag 15. april 2008

Ballerina-tøfler!

Denne gang i ny variant og heklet. Ble inspirert av frøken ij's tøfler:) Ble ganske fornøyd med dem. (Oppskriften finner du her: http://gratisoppskrifter.poppyfield.net/?paged=2 )

Jeg er så strålende fornøyd med at våren er her! Det er strålende sol ute og jeg kan begynne og jobbe i hagen igjen! Her en dag lukte jeg rundt fontenen i hagen, nå kan sommeren bare komme!

2 kommentarer: