søndag 13. april 2008

Syk og produktiv!

Nå er jeg jammen meg blitt syk, jeg som pleier å være så flink å holde meg unna sånt tull! Det eneste positive er at det eneste jeg orker er å sitte helt stille og strikke(Med ei hosterie eller to innimellom). Så nå har jeg fått strikket en "katte/bjørne" lue til. Denne gang i rødt og hvitt, etter ønske fra bestiller som forøvrig er en STOR Brann-fan. I tillegg så sydde jeg nok et handlenett i uka som gikk.

Ellers er planen å bli frisk som en fisk til i morgen, slik at jeg kan gå på jobb og fungere som normalt!

Fortsatt god helg:)



1 kommentar:

  1. Så flotte saker! Lua var knallsøt og jeg likte mønsteret og fargene i handlenettet ditt kjempegodt! Så flink du har vært til tross for hosting m.m=D

    SvarSlett