Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en overnight oatmeal, altså havregrøt som står i kjøleskap over natten. Dette er en Mocha-variant med mandler. Oppskrift hentet fra The Oatmeal Artist.
Oppskrift:
(1 porsjon)
0,8 dl melk
4 ss yoghurt
1,2 dl havregryn
1/2 ts instant kaffe
1/2 ts vaniljeekstrakt
2 ts kakao
litt salt
hakka mandler
Bland alt sammen og la stå i kjøleskapet over natten, eller minimum et par timer. Kan spises kald eller oppvarmet.
NYT!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar