torsdag 17. juli 2014

Kokossjokolade med bær!

Dette var en meget mektig, men god koserett. Sjokolade og kokos-krem må du nesten ha litt frukt eller bær til fordi det fort kan bli mektig helt alene. Oppskriften er hentet hos lindastuhaug.blogg.no.

Oppskrift:
(2 eller 3 porsjoner)
1 vanlig stor kokosmelk(heltst santa maria økologisk for best konsistens)
20 g kakao
30 gram sukrinmelis
10 g sukrin gold
litt salt

Kokosmelken må ha stått i kjøleskap. Bruk kun den harde delen av kokosmelken. Bland denne og resten av ingrediensene sammen. Spis med oppkutta frukt, bær eller nøtter med en gang, eller ha i kjøleskapet og spis seinere. Da får en en fastere konsistens. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar