Du får neppe en enklere oppskrift enn dette! Jeg har hentet den fra Grys kjøkkenskriverier. Denne oppskriften husker til og med JEG i hodet... Og det eneste jeg vanligvis husker i hodet er hvordan man koker poteter. De smakte godt som kveldsmat, syns de var best med syltetøy på. Genialt om du har en banan som er for modem til å spise eller vil bruke opp et egg. Godt til frokost, lunsj eller kvelds!
Oppskrift:
1 banan
1 egg
(litt melis eller sukrinmelis om du vil)
Mos bananen med en gaffel og pisk i egget.
Steik! På middels varme, med eller uten fett/smør om du bruker teflonpanne. Server med ønsket tilbehør, bær, syltetøy, rømme, vaniljekesam eller lignende. Jeg brukte bringebær- og eplesyltetøy og litt vaniljekesam.
NYT!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar