tirsdag 24. juni 2014

Navnefeiringen til Emrik - dekor!

Jeg kjøpte meg noe ferdig dekor fra Ikea og fikset resten selv.

Jeg sydde 3 løpere av stoffet jeg kjøpte hos Ikea. De nøytrale hvite dukene kjøpte jeg på ikea ferdige. Kubbelysene og de små papirballene er også fra ikea. Serviset er lånt fra Mamma. 


Dekoren i taket er også fra Ikea.

Denne ba jeg alle skrive en hilsen til Emrik på, så limer jeg den inn i albumet hans.

Jeg fant servietter litt rundt om kring og brettet disse skjortene. De er pyntet med en liten tag med et tog på. 

Bordkortet er en liten tag på stemplet navn på, og festet på ekstra store sugerør.

I hele huset hadde jeg disse i blomsterpotter. Brettede servietter på grillspyd!

Jeg fant rimelige langstilkede roser på Rema1000 og gjorde litt mer utav dem ved å plukke litt "hundekjeks" i veikanten og dekorere rundt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar