tirsdag 20. mai 2014

En lekepose til Emrik!

Jeg sydde denne posen til å henge på lekegrinda til Emrik, slik at jeg kan salme lekene vi ikke bruker oppi der. Stoffet fant jeg på Fretex, det er en gammel gardin! Ideen til posen fikk jeg egentlig av Charlotte, men brukte denne som inspirasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar