Jeg har prioritert å så frø som vanlig i år, for å ikke gå glipp av hele sesongen. Jeg sådde i slutten av mars og nå spirer det godt nede i vekstrommet mitt.
Agurk.
Chili - ferdig i pakken, bare tilsett vann. Jeg fikk den til bursdagen i fjor:)
Flittiglise - til mitt skyggebed som jeg skal lage til i år - forhåpentligvis:)
Blåknipling.
Basilikum.
Nellik
Paprika.
Purre.
I tillegg har jeg prøvd å så jordbærplanter, og de spirer sakte, men sikkert. Og så har jeg sådd stemor, uten hell enn så lenge:) Vi blir ikke helt venner jeg og stemorsblomsten!









Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar