tirsdag 6. mai 2014

Årets hagesesong i gang!

Jeg har prioritert å så frø som vanlig i år, for å ikke gå glipp av hele sesongen. Jeg sådde i slutten av mars og nå spirer det godt nede i vekstrommet mitt.

Agurk.

Chili - ferdig i pakken, bare tilsett vann. Jeg fikk den til bursdagen i fjor:)

Flittiglise - til mitt skyggebed som jeg skal lage til i år - forhåpentligvis:)

Blåknipling.

Basilikum.

Nellik

Paprika.

Purre.

I tillegg har jeg prøvd å så jordbærplanter, og de spirer sakte, men sikkert. Og så har jeg sådd stemor, uten hell enn så lenge:) Vi blir ikke helt venner jeg og stemorsblomsten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar