fredag 18. april 2014

Havreprodukter!

Jeg er jo en havreentusiast(lurer du på hva jeg mener - så les mer om 30-dagers havregrynsgrøtutfordringen min her), vil jeg påstå, og jeg har fått anledning til å utforske dette enda mer de siste ukene. Minien i huset ser ut til å reagere på kumelk, så kumelken er byttet ut med havremelk og på butikken tidligere i uka oppdaget jeg et hav av havreprodukter jeg aldri hadde sett før. Dette måtte selvfølgelig testes! 

Havremelka fungerer fint på frokostblanding og i havregrøt. Jeg har også prøvd den i potetstappe og skal prøve det i pannekaker. Alt fungerer fint, i det meste kjenner jeg ikke så stor forskjell.

Nå skal jeg også teste havrefløte og havrevaniljesaus, kanskje jeg ikke trenger holde meg vekke fra alle melkegleder det neste halve året allikevel:) I will keep you posted!

(Jeg var ikke helt positivt innstilt til å kutte melk i utgangspunktet - men nå er jeg snudd og ser lyst på livet igjen! Hehe.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar