mandag 17. mars 2014

Eggkake med skinke


Jeg har lagd en enkel og god hverdagsmiddag fra Wenche Andersens Ukesmenyer igjen. Stadig kjekke nye oppskrifter å prøve derifra. 

Oppskrift: 
6 egg
4 dl hvitost
kokt skinke
1 dl finstrimlet purre
Grønn salat
Brød


Sett ovnen på 200 grader. Pisk eggene og ha dem i en smurt ildfast form. Ha over hvitost, skinke og purre. Steik i ovnen i ca 30 minutter, eller til den er fast. (husk at osten er flytende og at retten setter seg etter den har stått litt utfor ovnen)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar