Siden jeg var så uheldig å få sykdom på de første agurkplantene jeg sådde så sådde jeg også noen nye litt seint i sesongen, men de har vokst i rekordfart i drivhuset og har nå begynt å komme med små agurker. Og etter natriumbezoat-behandling så kviknet den ene agurkplanten min til allikevel og har nå kommet med en 20 cm lang agurk, fin-fint det!
(Pitteliten agurk)
(Pittelitt større agurk)
Den gule squashen min har også vokst og vokst og vokst. Dette er noe som ser ut at det er lett å så og gro, så anbefales for nybegynnere:) Plantet 4 stykk og fikk opp 4. Alle fire kommer med gule squasher overalt, noen er litt mer frodige enn andre, de ser ut til å trives best med en stor kasse og mye jord, jo større potte jo bedre.
(En av squash-plantene, de tar plass, men er veldig dekorative! Får også flotte store gule blomster. )





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar