lørdag 20. juli 2013

Frodigere i drivhuset!

Bildene er tatt for ca 3 uker siden i drivhuset. Endelig begynner det å se skikkelig frodig ut! Squashen kom opp med alle 4 plantede frø. Agurkenplanten lager store agurker, salaten er klar til bruk og alt annet vokser!


Her ser du paprika viokser som bare det på den minste planten. Den har vist seg og være mest fruktbar til nå:)

Her er Nemesia og blåknipling.

De nyplantede agurkplantene mine og jordbærplantene som snart skal gis bort.

2 kommentarer:

  1. Plantene dine får møje goe varme t å voksa i nå om dagane ihvertfall;)

    SvarSlett
  2. Hehe, det har skjedd ting i drivhuset de siste ukene ja:)

    SvarSlett