søndag 9. juni 2013

Vi kvitter oss med litt rhododendron!

Mulig noen husker dette bildet fra tidligere, i fjor vår tok vi et bilde an av de 3 enorme busker, som dessuten ikke blomster så fint lenger, og vi har begynt å fjerne dem.
Nytt bilde fra i år når halve er fjernet!

Vi fant ut at busken dekket ikke mindre enn 6 x 6 meter totalt, altså 12 kvadrat hage! Kanskje på tide å begrense den litt?? Dette skal gjør plass til min fremtidige kjøkkenhage med gulrøtter, poteter og mye annet kjekt!

Bare for å sammenligne med størrelsen på huset! Svære greier.

YOU ARE NEXT!
Denne busken er neste på lista:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar